NKV

Er wordt steeds vaker bericht over kitesurfen; van topsport berichten tot ongelukken in het kitesurfen en alles daar tussenin. Op deze pagina houden we de berichtgeving bij over het kitesurfen in de media. Heb jij een mediabericht gezien dat interessant is om hier te vermelden, laat het ons weten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

• 'Buddycheck voor kitesurfers', Telegraaf 28 maart 2015. De ervaren kitesurfer Stefan van der Kamp introduceert een nieuw systeem om ongevallen in het kitesurfen minder kans te geven: een buddycheck. Alles draait om het woord BROMFLY. http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/23850650/__BROMFLY__.html

• Ruben Lenten en Kevin Langeree in RTL Latenight op 18 februari 2015:

De laatste nieuwsitems

RedBull King of the Air in Kaapstad
03 feb 2016 18:32

Redbull King of the Air in Kaapstad Kijk voor de reply en de resultaten van vandaag op www.redbullkingoftheair.comNederlandse toppers welke deelnemen aan King of the Air Kevin Langeree (1 x Wereld Kampioen, Winnaar KOTA 2014, 2de plek KOTA 2015) Youri Zoon (2 x Wereld kampioen) Steven A [ ... ]

lees dit nieuwsitem
Nieuwsbrief Januari
21 jan 2016 18:00

Het nieuwe jaar brengt nieuws!

lees dit nieuwsitem
februari 2016