NKV

Er wordt steeds vaker bericht over kitesurfen; van topsport berichten tot ongelukken in het kitesurfen en alles daar tussenin. Op deze pagina houden we de berichtgeving bij over het kitesurfen in de media. Heb jij een mediabericht gezien dat interessant is om hier te vermelden, laat het ons weten, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

• 'Buddycheck voor kitesurfers', Telegraaf 28 maart 2015. De ervaren kitesurfer Stefan van der Kamp introduceert een nieuw systeem om ongevallen in het kitesurfen minder kans te geven: een buddycheck. Alles draait om het woord BROMFLY. http://www.telegraaf.nl/vaarkrant/23850650/__BROMFLY__.html

• Ruben Lenten en Kevin Langeree in RTL Latenight op 18 februari 2015:

De laatste nieuwsitems

Nieuwsbrief augustus
30 aug 2015 13:12

We beginnen deze nieuwbrief met het nieuws wat ons bijzonder trof dat Ruben Lenten kanker heeft. Ruben Lenten is één van 's werelds meest bekende kitesurfers en is getroffen door deze vreselijke ziekte. Ruben die zich al jaren inzet voor de sport heeft nu onze inzet nodig.

lees dit nieuwsitem
NKV ALV 2015
17 juni 2015 09:49

De Algemene Leden Vergadering (ALV) van de NKV vond plaats op vrijdag 10 juli jl. te Downunder in Nieuwegein. Tijdens deze ALV hebben wij het volgende besproken: Terugblikken op 2014 en het eerste half jaar van 2014 De cijfers van 2014 en de begroting van 2015 presenteren Bestuurszaken voorlegg [ ... ]