NKV erkende kitesurfscholen

Een aantal scholen is gecertificeerd door het Nederlandse Watersportverbond (NWV) en/of door de International Kiteboarding Organization (IKO) en/of Het VDWS ( Duiste Watersportverbond)Alle organisaties eisen het gebruik van gecertificeerde instructeurs en de nodige veiligheidsmaatregelen.

Let op: In de praktijk blijkt dat een eventuele aansluiting van een school bij een overkoepelende organisatiee praktijk GEEN garantie dat uw persoonlijke  instructeur ook de betreffende bijbehorende opleiding heeft gevolgd!

Vraag uw instructeur om zijn/ haar lesbevoegdheid te tonen! Doe dit voor aanvang van de les / voordat u betaald! Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met info@kitesurfvereniging.nl . Ook maken sommige scholen reclame met zg  "100% vaargarantie" . Vanuit de NKV betreuren wij dit ten zeerste.  Het gaat niet om "vaargarantie" maar om een goede opleiding om op een veilige manier na je eerstee lessen , zelfstandig het water op te gaan!  Echt leren varen doe je dan vanzelf!

Antix Sports Kiteboarding School Kitesurfschool Rockanje / Boarddoctor Events
Beach Break Kitewest