Sponsor de NKV

Wilt u de vereniging steunen die zich inzet voor het behoud van de kitesport in Nederland waarbij u ook nog eens kunt adverteren naar uw doelgroep, dan is dit uw kans!

Kitesurfen is de snelst groeiende watersport ter wereld. Nederland telt zo’n 12.000 actieve kitesurfers en een aantal zeer grote namen in de sport, waardoor op bijna ieder internationaal evenement altijd wel een podiumplaats door Nederlandse kitesurfers wordt gevuld.

De Nederlandse Kitesurf Vereniging (NKV) bestaat inmiddels bijna tien jaar en vertegenwoordigt alle Nederlandse kitesurfers. We streven naar een veilige sport, een goed imago voor de sport, maximale betrokkenheid van belanghebbenden en een sterke politieke positie als belangenvertegenwoordiger. De vereniging houdt continu contact met pers, overheid, kitesurfers en overige belanghebbenden. Naast het afstemmen van belangen van kitesurfers, badgasten, natuurbescherming en visserij houdt de vereniging zich bezig met het organiseren van evenementen zoals bijvoorbeeld de Nederlandse Kampioenschappen.

De NKV is voor op zoek naar sponsoren. Adverteren bij of sponsoren van de NKV is een perfect middel om uw doelgroep via een verantwoorde manier te bereiken. Net als de sport groeit onze vereniging sterk; momenteel zijn er 3.600 actieve leden. De vereniging heeft een uitstekende naamsbekendheid en een solide reputatie onder kitesurfers. De NKV zet zich in voor het behoud van deze spectaculaire en spraakmakende sport

Momenteel komt de NKV haar leden tegemoet met een WA verzekering. Om het voor leden interessanter te maken lid te worden van onze vereniging zouden wij deze voordelen graag uitbereiden door, op vertoon van NKV lidmaatschap, voordeel acties in samenwerking met onze sponsoren te realiseren.

Initiatieven NKV komend jaar

Naast de belangenbehartiging van de kitesurfers en kitelocaties en overleg met regelgevers over natuurwetten is de NKV ook met de volgende activiteiten bezig:
  • Actueel spot overzicht met uitleg over de lokale regelgeving
  • Vaste aanwezigheid kitesurf evenementen met een NKV promotie stand (NKV on tour)
  • Talentbegeleiding in de vorm van een meerjaren-talentenprogramma
  • Voortzetting van twee Nederlandse Kampioenschappen: freestyle (Trucs) en speed (snelheid) kite surfen
  • Opzetten van een NK wave (golf surfen met behulp van een kite)

Zichtbaarheid NKV

• Banners/vlaggen op officiële kite spots – circa 62 stuks
  • NKV Pas, een middel waarmee lidmaatschap aangetoond wordt
  • Brochures van de NKV, m.b.t. regelgeving over natuurwetten, binnenkort in circulatie naar bestuurders in gemeentes;
  • De Safetycards ism Soul Access Magazine en de SDRB
  • Online eigen website, attentiewaarde voor NKV communicatie op diverse kite fora;
  • Huisstijl met vermelding van vaste sponsoren;
  • Nieuwsbrief naar bijna 3.600 leden (groeiend aantal);
  • Regelmatig aanwezigheid in traditionele media (RTV, SBS6, etc.);
  • Samenwerking met het kitesurf tijdschrift Soul Access.

Sponsormogelijkheden

Onderstaand vindt u verschillende concrete mogelijkheden om direct deel te nemen in het sponsorprogramma. We stellen ons flexibel op; heeft u een ander idee om uw merk via onze vereniging naar uw doelgroep te brengen dan horen we het graag. We zien uit naar een gesprek om een en ander toe te lichten of te bespreken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: onze office manager Yvette van der Lubbe via  support@kitesurfvereniging.nl